Ιταλία: Επιχειρηματίας πλήρωσε ολοσέλιδη διαφήμιση στη La Pepubblica για έξοδο από το ευρώ

«Η κατάσταση είναι σουρεαλιστική. Κάθε ημέρα εδώ και 88 ημέρες ξυπνάμε και γινόμαστε μάρτυρες στις πιρουέτες και στις στροφές 180 μοιρών, για τις οποίες όλοι πληρώνουμε το τίμημα, όχι μόνο το οικονομικό τίμημα, αλλά και σε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη», γράφει στο κύριο άρθρο της εφημερίδας La Pepubblica ο διευθυντής της Μάριο Καλαμπρέζι.

Στην ίδια εφημερίδα, ο Λούπο Ρατάτζι, επιχειρηματίας και μέλος της οικογενείας Ανιέλι, ιδιοκτήτριας της Fiat, αγόρασε μία ολόκληρη σελίδα για να δημοσιεύσει το «Σχέδιο Β» που υποστηρίζει ο Πάολο Σαβόνα για την έξοδο από το ευρώ.

«Είπατε στους ψηφοφόρους σας, κυρίως σε αυτούς που ζουν από τους μισθούς και τις συντάξεις τους, ότι το περίφημο “Σχέδιο Β” περιλαμβάνει πτώση της αγοραστικής δύναμης τα επόμενα δύο χρόνια, ωφελώντας μόνο τους πλούσιους που είναι ικανοί να επενδύσουν στο εξωτερικό;», είναι το ερώτημα που θέτει στην πληρωμένη του καταχώρηση.

Σε περίπτωση νέας αποτυχίας σχηματισμού κυβέρνησης Λέγκας-Πέντε Αστέρων, η ομάδα Κοταρέλι είναι έτοιμη, αλλά κανένα μεγάλο κόμμα δεν είναι έτοιμο να της δώσει ψήφο εμπιστοσύνης.

Στην περίπτωση αυτή, ο ιταλικός Τύπος δημοσιεύει πληθώρα ημερομηνιών για τις νέες εκλογές, 29 Ιουλίου (για πιο γρήγορα) , ή Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, με κίνδυνο να μην έχει η επόμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία την ευκαιρία να εγκρίνει τον προϋπολογισμό του 2019;

Προς το παρόν, φαίνεται ότι μόνον η Λέγκα επιθυμεί διακαώς στην επιστροφή στις κάλπες: αφού κατέγραψε ένα 17% τον Μάρτιο, η ακροδεξιά, λαϊκιστική παράταξη του Σαλβίνι εξασφαλίζει το 23% της πρόθεσης ψήφου στις δημοσκοπήσεις της προηγούμενης εβδομάδας, ενώ όλες οι υπόλοιπες παρατάξεις εμφανίζονται σταθερές ή σε πτώση.