Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν, νωρίτερα σήμερα, Φυσιοκοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί έξω από το κτίριο του υπουργείου Παιδείας.

«Ήρθαμε εδώ, μαζί με τους νηπιαγωγούς, κάνοντας ακόμη μία προσπάθεια να πιέσουμε ώστε να θεσπιστεί η δίχρονη υποχρεωτική δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, ένα αίτημα κοινωνικό και εκπαιδευτικό» τόνισε, σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), Θανάσης Κικινής και συμπλήρωσε ότι αυτό το ζήτημα άπτεται και εκείνου της απουσίας προσλήψεων.

Ακόμη, ανέφερε ότι υπάρχουν ακόμη κενά στα σχολεία και, κατά συνέπεια, ένας μεγάλος αριθμός ολοήμερων δεν λειτουργεί σωστά.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το μεσημέρι, ο Πανελλήνιος σύλλογος Φυσικοθεραπευτών και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργοθεραπευτών, μαζί με φοιτητές των τμημάτων φυσικοθεραπείας και εργοθεραπείας, έξω από το κτίριο του υπουργείου Παιδείας.

Φυσιοκοθεραπευτές και εργοθεραπευτές εκφράζουν την αντίθεσή τους στη συγχώνευση των δύο τμημάτων, στο υπό ίδρυση πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Παράλληλα, ζητούν την «πανεπιστημιοποίηση» και των υπόλοιπων σχολών φυσικοθεραπείας.

Εξάλλου, διαμαρτύρονται για την εξίσωση των πτυχίων των σχολών με εκείνα των κέντρων μεταλυκειακής εκπαίδευσης, με την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων κολεγίων.

«Κανένα κράτος μέλος της ΕΕ δεν χρησιμοποιεί την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2005/36/ΕΚ για να νομιμοποιήσει ?δια της πλαγίας οδού? επαγγελματικό δικαίωμα σε αποφοίτους από σχολές, που δεν αποτελούν ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως κάνει η Ελλάδα. Τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σέβονται τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα και επίσης σέβονται και τους πολίτες τους» τόνισε ο πρόεδρος του ΠΣΦ, Πέτρος Λυμπερίδης.

Εξάλλου, στον χώρο συγκεντρώνονται και δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, που αναμένεται να πραγματοποιήσουν επίσης διαμαρτυρία, με αίτημα την άμεση καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής δημόσιας προσχολικής εκπαίδευσης και αγωγής, καθώς και για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στις προτάσεις για συγχώνευση των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των ΑΤΕΙ με τα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Αγωγής.